zaterdag 13 november 2010

Aangenamer Lopen en persoonlijke effectiviteit

Vanochtend was ik weer lekker vroeg wakker en had eigenlijk geen zin om te gaan lopen. Gelukkig kon in mezelf een schop onder mijn kont geven en heb ik de loopschoenen aan gedaan en ben ik 3.5 kilometer gaan lopen. De eerste 1.600 meter aan één stuk en daarna weer partjes van 200 tot 400 meter tot ik de 3.5 kilometer vol had. Heerlijk. zo'n 22 1/2 minuut en het eerste stuk in iets meer dan 10 minuten. Soms hoor of lees ik weleens mensen die zeggen dat je jezelf geen schop onder je kont moet geven omdat je dan niet vriendelijk voor jezelf bent. Ik ben blij en trost dat ik het op zn tijd wel doe. Lezen over lopen is leuk, kletsen over lopen is leuk doch lopen zelf en het effect ervan is grandioos. Mijn persoonlijke effectiviteit heeft alles te maken met het mezelf zetten tot activiteit die me werkelijk ten goede komen. Heerlijk. Aangenamer leven door aangenamer lopen. Op naar de 5 kilometer aan één stuk per 31 december aanstaande.

Geen opmerkingen: